Slide Slide Slide

BIODIT TIME MANAGEMENT SYSTEM

СИСТЕМА ЗА ОТЧИТАНЕ НА РАБОТНО ВРЕМЕ

Eволюцията в развитието на технологиите ни даде възможност да създадем решение от ново поколение, което прави всеки бизнес по-ефективен. BIODIT TIME MANAGEMENT SYSTEM е мощен инструмент, който съчетава иновативна технология за идентификация и софтуер за управление и контрол на вашия персонал.

Или ни се обадете

+359 878 534 583

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
3 ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ
ПРОФЕСИОНАЛНА ПОДДРЪЖКА
Cloud

ОБЛАЧНО БАЗИРАНО РЕШЕНИЕ

BIODIT TIME MANAGEMENT SYSTEM работи с облачно базиран софтуер, което ви предоставя гъвкаво и много надеждно решение. Може да достъпвате софтуера през различни устройства – компютър, лаптоп, таблет или смартфон.

ЛЕСНА ИНСТАЛАЦИЯ И ИЗПОЛЗВАНЕ

Само три бързи и лесни стъпки са необходими, за да направите вашия бизнес по-ефективен!

1. Монтирайте устройството на подходящо и удобно място
2. Свържете го към интернет мрежа
3. Регистрирайте вашите служители в системата

Installation
TA_Convenience-of-use_chapter

МАКСИМАЛНО УДОБСТВО ПРИ УПОТРЕБА

BIODIT TIME MANAGEMENT SYSTEM предоставя гъвкави решения за идентификация на служителите, които да послужат за всеки тип бизнес. Устройствата ни имат възможност да работят с RFID карти и/или биометрия, както и ПИН код.

НАЙ-СЪВРЕМЕННА ТЕХНОЛОГИЯ ЗА ИДЕНТИФИКАЦИЯ, ОТГОВАРЯЩА НА GDPR

Поради свободата на избор между опциите за идентификация – с RFID карта, пръстов отпечатък или ПИН код, нашето иновативно решение работи в пълно съответствие с GDPR и Директивата на ЕС за работното време (2003/88 / ЕО).

Биометричното устройство на BIODIT преобразува пръстовите отпечатъци в еднопосочен шестнадесетичен код. Това става чрез снемане на 70 до 80 точки от конкретен пръстов отпечатък, посредством математически алгоритъм, създавайки триизмерен вектор за всяка точка. Същият не може да бъде възпроизведен в обратен ред или копиран, както и не позволява да се генерира модел на пръстовия отпечатък.

TA_GDPR_chapter

Търсите решения за отчет на работното време?

Ние имаме отговора!

Или ни се обадете

+359 878 534 583

Мore_locations

ЦЕНТРАЛИЗИРАНО УПРАВЛЕНИЕ НА МНОЖЕСТВО ЛОКАЦИИ

BIODIT TIME MANAGEMENT SYSTEM ви позволява да свържете и добавяте неограничен брой терминали на различни локации, които може да управлявате централизирано.

ЕЛИМИНИРА ЗЛОУПОТРЕБИТЕ НА СЛУЖИТЕЛИ И ЗАГУБИ ОТ ЗАКЪСНЕНИЯ ИЛИ ОТСЪСТВИЯ ОТ РАБОТА

74% от компаниите търпят загуби, пряко свързани със злоупотреби на служители и неефективност на масово използваните системи за управление на персонала.

Вече никой от вашите служители няма да може да регистрира друг свой колега, който закъснява или отсъства от работа. Винаги ще имате актуална и точна информация за работните часове и посещаемостта на служителите ви.

Threats

24/7 ОНЛАЙН УПРАВЛЕНИЕ

С BIODIT TIME MANAGEMENT SYSTEM може да получавате информация за работните часове и посещаемостта на персонала в реално време.
TA_Design_chapter

СТИЛЕН И ФУНКЦИОНАЛЕН ДИЗАЙН

Дизайнът на устройството ще добави стилен технологичен завършек на интериорния облик на вашето помещение, съчетан с максимално удобството при употреба.

BIODIT TIME MANAGEMENT SYSTEM®

New TA-01

Комбинирано устройство за отчитане и контрол на работното време (RFID карта, биометрия и ПИН код)

Ethernet комуникация

Устройството работи в облака и позволява 24/7 отдалечен онлайн мониторинг

Централизирана система с неограничен брой други ТА - 01 и ТА - 02 устройства

Дисплей 3,5 “TFT сензорен екран

3.5’’ мултифункционален цветен дисплей с направления ‘вход’ и ‘изход’

550.00 лв без ДДС

New TA-02

Комбинирано устройство за отчитане и контрол на работното време (RFID карта, биометрия и ПИН код)

Ethernet комуникация

Устройството работи в облака и позволява 24/7 отдалечен онлайн мониторинг

Централизирана система с неограничен брой други ТА - 01 и ТА - 02 устройства

Дисплей 3,5 “TFT сензорен екран

3.5’’ мултифункционален цветен дисплей с направления ‘вход’ и ‘изход’

490.00 лв без ДДС

Допълнителни устройства Цена
SR-02 - Мрежово устройство за снемане на пръстови отпечатъци 280.00 лв без ДДС
Програматор за карти 120.00лв без ДДС
RFID карта 13.56MHz 1.60лв/бр. без ДДС

Абонаментни цени

Функционалности

Проследяване на присъствеността в реално време

Проследяване на събития

Ръчно създаване на събития

Проследяване на общо изработено време по дни и месеци ‘Форма-76’

Експорт на всички справки в CSV и XLSX формати

Проследяване на промени по събитията на служителите

Интерфейс на български език

Брой служители Цена
1 - 25 служителя от 54.90 лв без ДДС/месец
26 - 100 служителя от 94.90 лв без ДДС/месец
101 - 250 служителя от 144.90 лв без ДДС/месец
над 250 служителя Свържете се с нас за оферта

Или ни се обадете

+359 878 534 583

Отзиви от наши клиенти